N/A to oczywiście skrótowa nazwa silników wolnossących (od natural aspirated), które pracują wyłącznie pod ciśnieniem atmosferycznym i które wzrost mocy mogą realizować tylko poprzez wyższe obroty mocy maksymalnej oraz zwiększony stopień sprężania. Innymi słowy bez zwiększania stopnia sprężania (w przeciwieństwie do silników z turbo) w silnikach wolnossących nie da się zwiększyć mocy maksymalnej silnika bez przesunięcia w górę jego obrotów mocy maksymalnej.

O ile kwestie potrzebnego zwiększenia stopnia sprężania można rozwiązać cieńszą uszczelką pod głowicę, planowaniem głowicy, lub wymianą tłoków na stosownie doprężające, to kwestie zwiększenia obrotów maksymalnej mocy są znacznie bardziej skomplikowane i pracochłonne, ponieważ dla osiągnięcia dużych przyrostów mocy, wymagają modyfikacji niemal wszystkich istotnych części silnika,   nierzadko nie pomijając bloku. A więc: głowicy, gniazd zaworowych, kanałów ssących i wydechowych, prowadnic zaworowych, zaworów ssących i wydechowych wraz ze sprężynami zaworowymi, ich podkładkami i miseczkami. A dodatkowo wymagają wyważenia i zmiany regulacji sterowania paliwem i zapłonem.

Oczywiście w kwestii generowania mocy głowica z rozrządem są najważniejszymi częściami silnika, ponieważ profile i wymiary kanałów, gniazd zaworowych i zaworów w połączeniu z parametrami wałków rozrządu – decydują po pierwsze o obrotach mocy maksymalnej, a po drugie o wymaganych wymiarach układu ssącego i wydechowego. Czyli o średnicach rur kolektorów ssących i wydechowych, ich długościach oraz pojemnościach układów ssącego i wydechowego. Wszak żeby silnik żarł jak zły układ ssący musi dynamicznie i falowo stroić z układem wydechowym w tym samym zakresie obrotów. O tym ile powietrza silnik może przez siebie przepuścić decyduje jego najwęższe miejsce, którym we wszystkich dobrze skonstruowanych silnikach jest gniazdo wydechowe. Choćby dziurę ssącą zrobić jak lej po bombie, to silnik przez nią nie zassie  więcej niż może z siebie wydalić przez gniazdo wydechowe/wydech.   cdn.